Zapraszamy do proponowanych działań w ramach Programu Wzmacniania Pracowniczek i Pracowników Warszawskich Domów Kultury (link otwiera się w nowej zakładce przeglądarki).
SUPERWIZJE GRUPOWE to spotkania rozwojowe, podczas których w bezpiecznej przestrzeni i przy udziale superwizora_ki grupa będzie mogła wspólnie zastanowić się nad wyzwaniami codziennej pracy czy przyjrzeć relacjom w zespole.
W trakcie superwizji pracowniczki i pracownicy domów kultury będą mogły_li podzielić się swoimi doświadczeniami, porozmawiać o wyzwaniach i trudnościach swojej pracy, dać sobie czas na refleksje na temat komunikacji, kultury pracy, bądź pracować nad rozwiązaniem konkretnej trudności zespołowej.
Superwizja porusza wewnętrzne sprawy zespołu, a nie skupia się na ocenie funkcjonowania całej instytucji. Wszystkie osoby, których dotyczy temat spotkania powinny być na nim obecne (mogą być to też osoby kierujące zespołem). Wybrane zespoły odbędą dwa 2-godzinne spotkania.
Cele superwizji:
- przyjrzenie się konkretnemu obszarowi działania zespołu, np. komunikacji bądź relacjom w zespole,
- pogłębienie refleksji na temat wspólnego działania,
- wzmocnienie kompetencji zespołów i kompetencji indywidualnych pracowników i pracowniczek DK,
- wspieranie efektywnej pracy,
- integracja zespołów,
- zapobieganie wypaleniu zawodowemu.
Prowadzenie - Marta Henzler - absolwentka socjologii UW, studiów podyplomowych w obszarach: animacja współpracy środowiskowej, superwizja (Uniwersytet Gdański), rewitalizacja (Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. J. Korczaka), Szkoły Trenerów STOP, Szkoły Treningu Grupowego. Związana ze stowarzyszeniem BORIS. Pracuje rozwojowo z przedstawicielami i przedstawicielkami instytucji i organizacji, grup nieformalnych, sąsiedztw, partnerstw, wspiera ich w tworzeniu sytuacji edukacyjnych, które uczą, wzmacniają, budują więzi.
Przyjmujemy zgłoszenia także od zespołów, które odbyły superwizje w poprzednich edycjach Programu Wzmacniania.
Link do wydarzenia na fb: https://fb.me/e/2Fr9LzDX4 (link otwiera się w nowej zakładce przeglądarki)